Monday, March 21, 2011

FIXIE? err ~ :j



hahaha!
da penat aku membebel kat facebook . aku nak bebel kat sini pulak .

babe , ade ape je dgn FIXIE? benda yang korang gila2kan tuh ?

there's no nothing okay . FIXIE tu just basikal okay yang tade bumbung and comform lencun if Raining day ..
err . ~

itu yang korang up up kan benda tuh ? please lah . ~
basikal tu da lama kowt . baru skang korang nak megah megah sangat ?
err . ~

HELLO ~

aku tak jeles okay . aku pon bole beli la gune duet ayah aku . 5 sekali wa bole beli okay . tapi aku fikir tak penting pon kowt .

APA ?


itu basikal banyak market ya aunty uncle ? itu banyak HOT ya ?
weyhhhh korang .
banyak lagi bende laen laaaa ..

fixie HOT sebab it colourful ryte ? n tayar dye kecik n bule design mcm2 kan ?
babe , gune basikal biase pon boleee laaa..
okay sebelom ni , benda HOT camera dslr yg power tu kan ?
ya ya itu mang aku ta dapat nk deny kan . bende tu mang style giler coz gambar pon chntex kan .
then skang , FIXIE err tuh .

then lepas ini lak ape lagi ?

skateboard ? beca ? hahah! kelakar lah korang niii ...

beb , cubelahhh up up an bende yang berguna sikit . macam kereta ka ape ka an .. berguna sikit beb .

babe , pada yang terasa . ni tade kne mngena dgn korang okay . peace ~

No comments:

Post a Comment