Sunday, August 7, 2011


hello everybody .
happy fasting okay .
today i want to share about err .
err means i dont know what must i letaks names for ini nyes titles okays :) HAHHAHA

okay lah mcm ni la kan . berbelit-belit lidah aku nk cakap omputeh ni ha .

aku nak bercerita hari ini bukan sebab aku nk mengutuk di hari dan di bulan yang mulia ni okay .
aku just nak berkongsi sahaja .
aku bukan apa . aku just sakit mata ja .
aku tak tahu la kenapa kan . aku sakit hati dan sakit mata meh bila tgk gambar budak ni daripada hari tuh lagi tau .


aku rasa dia ni da tua , takpon sama umo mcm aku .
aku tak mara dye nak amek picture mcm tuh .
tapi aku sebagai rakyat di MALAYSIA yang indah lagi aman ni , aku rasa jijik lahhh .
HAHHAH!

see , korang pon bole nampak kan betapa jijik nya gambar dye . hahah!
sampai nak terkeluar BIJIK MATA dye tuh .
kalo bole nak masuk2 sekali MATA tuh dalam kamera tuh .

daripada macam tuh baek kau tangkap gmbar mata terus ja .
ni mulut ada masuk sikit lah ape lah .
pastu da macam tuh . ada hati pulak nak suruh org like dye punya gambar .
haih ! aku bukan pemalas okay .
tapi kita kalo nak like mesti kena ade perasaan keikhlasan kan .

ni kalo gambar cantik , sumpah aku cakap aku akan like . ta payah nak disuruh2 kan .
ni gambar macam atas ni ,

MEMANG TAK LA KAN AKU NAK LIKE NYEEE .

FAHAM TAK ?



eh2 kawan2 dia ada gf tau meskipon dia mcm ni .( haih , ayt berBAKU2 aku ni . hahah!)
tapi memang patot pon dorang bersama sebab gf dia pon sepesen jugak macam dia .
so no wonder lah kan :) tapi gf dia ni okay lagi la kan . atleast TAK SEMUANYA MATA SHJ :)
korang pon bole nampak kan gambar nya . :)


sampai bila je bf dye tuh nak bergambar mcm ni meh .
adakah sampai TUA ? OMG!
kalo ada 5 album dalam FB dye tu kan . semuanya gambar sepesen macam ni je ouh .
tak caya , carilah FUYUKI JUNIOR .

( soryy der , aku TER 'UPLOAD gambar kau dalam BLOG aku ni ha . )

peace,
BELLA

No comments:

Post a Comment