Saturday, August 27, 2011

hey selasa ini raya okay .


' selamat hari raya , bersalam salaman kita semua ,
selamat hari raya , maaf zahir batin kita bersama.'

'balik kampung , oouh balik kampung ,
oouh balik kampung , hati girang .. '

' apa kan daya masa ta akan kembaliiiii .... ,
hancur musnahlah semuanyaaa ... '

'mintak mak , kuih sepotong , saya mahu makan kerna perot kosong ,
selaaamaaaaatt haaaariiiii raaaayaaaaa ..
(tet tet tet tet tet tet tet tet tet)2... :)


haa banyak lagi kalau nak suruh aku masukkan an .
tapi takpe lah , yang lain korang nyanyi sendiri lah kan .

yang penting , kepada semua kawan kawan ex ex boyfriend ex ex mak mentua ayah mentua abang angkat kakak angkat , selamat hari raya maaf zahir batin tau .
0-0 ye dari hujung rambut sampai hujung kaki .

kalau bole nak 0 betol bukan ade 0.5 macam tu tau . hehee


btw , aku post kan ni , sbb aku nak gerak balik kampung dah esok pagi so ta sempat kan nak post esok. HEHE
nanty kalau da balik kampung , aku tak boleh nak online da .
kan raya kan .
nak MAIN BUNGA API LAGI . nak KUTIP DUET RAYA LAGI .
weh macam2 tau :)
so mengadap raya lah kan . takkan nak mengadap laptop lagi , ta cukup ke before raya da mengadap laptop kan . hehehe



okay lah chaawww dulu .
kawan2 , take care tau .
nanty dapat duet raya KONGSIKONGSI okay .
tak baek kedekut . bia aku je yang kedekut takpe.
HAHAH
byebye
muahx2!



saya sayang naddy ekyn bunjut mama hana singa tasya pikachu thia sarah ayu nutatia ekynadris fiefa kiena darwin dan budak2 kelas yang pernah bersama saya <3 except KETI.
HAHAH :)


'

No comments:

Post a Comment