Tuesday, October 25, 2011

awaaakkk . hyehye
tadi saya bukak balik majalah2 sekolah yg lama .
saya nampak diri awak dalam tuh .
sejuk hati tgk . then terus saya teringat time kita kenal kat sekolah dulu . :) hehehe
lepas tu kan saya bace balik msg2 awak yg kita penah text dulu time sekolah .

kenapa saya simpan lagi ?

sebab saya tahu ea akan bermakna satu hari nanty ... heheh
nanty awak nk tgk pon saya bole bg. 

awaak , saya tgk awak mcm da berbaik dgn gf awak .
bagus lah . alhamdulillah baik2 jugak awak dgn dia. :)
saya tumpang gembira.
awak gembira , saya gembira, awak sedih saya pon sedih jugak tau.
so jgn sediy2 nanty dia effect kat saya jugak meh . HAHHA
*mengada sgt pon ta bole aku ni . :)




so awakk HH , mcm biasa lah kan . 
saya tetap tggu awak mcm saya penah tggu awak time awak dgn eleena dulu mcm kucing kat atas ni. *fullstop
HUHU!

kalau ade jodoh tak kemana kan .
so saya pegang kata2 tu.

sekian terimakasih. 
=_=

No comments:

Post a Comment