Saturday, November 5, 2011

SELAMAT HARIRAYA AIDILADHA PEOPLE :)

untunglah semua orang balik rayaaaa.
aku je sorang duk keje kat wangsawalk ni . 
nak amek cuti , memang tak dapat lah kan .
 aku kan partime . mesty kena ada time diperlukan . :)
then kalau kedai aku sendiri , nak raya and cuti harihari pon boleh kan , sebab kedai sendiri .
ni kedai orang terpaksa lah bekerja jeee :)

 so hari nie i would like to cerita something lahh . heee
kata hariraya haji kan . so, mesty banyak lembu2 kambing2 unta2 biri2 yang dikorbankan.
mcm bawah ni . :)









so apa yg anda lihat ni adalah pada pagi raya itu yee. :) heee

(*woi bella! aku da tahu laaa..)
ye ye saya tahu awak tahu bende2 nie sume .
kalau da tahu pg blar sana la kan . orang nak bgtahu yg tatau lg ni ha . hoho :)

eh eh apaa ?
kesiann tgk binatang2 tu semua ?

eh eh ta bole tau ckp cmtu .
awak kalau da kesian , awak ta bole tau mkn daging haiwan2 ni kalau mak awak masak rendang ke paprik ke kari ke masak kurma ke ape2 lah kan yg mak korang2 masak kan , awak semua yg kata kesian td, ta boleh makan . INGAT!
kalau awak makan , itu da dikira haram tau :)
so kita da pesan awal2 ni :)

so , habis disitu la yeee .
saya norfatin nabilah binti mohd razalan aka budak tak dapat balik raya wanna say selamat hari raya aidiladha . makan2 tu jgn lupa kita eh . 
to atok: atookk , soryy kakak ta dapat balik . 
nanty lepas raya, hari isnin ke rabu ke kan , kakak balik yeee . 
sebelom start sem . tunggu tau :)

haaa , untuk korangg...
balik kampung elok2 yee.
jgn drive laju2 , nanty awak awak semua pon join terkorban mcm haiwan2 yg korban tu jugak . :)
HAHA!




 peace~

No comments:

Post a Comment