Sunday, February 12, 2012

sabtu dan ahad lalu saya menghabiskan masa bersama si abang keding . 
saya ta sangka saya akan keluar bersama dgn dia . 
dah lah pg pavillion bodoh tu pulak . HAHHA
kita ingt lepak dekat2 je .
 so kita pakai tShirt and jeans and Crocs tau . 
last2 pegi sana ja. HAISH 
sumpah sakai gila . 
org datang pavillion sana sume pakai heels , kasut cantik2 baju cantik2 bila part aku crocs ja . HAHA
si abang keding pon smart2 jugak . 
dgn kemeja nya , so memang smart lah kan  . 
last2 tang aku , mcm nak pegi kedai keling hujung jalan je . HAHHA
dia nak belanja mcm2. Zara lah, UniQlo lah ,
 Top shop lah ape lah itu lah ini lah .
 kita dahla jarang , i mean tak pernah lah kan nak shopping2 kat situ,
 kawan2 je penah shopping2 kat situ .
 so ape yang dia tanya , 
semua kita ckp tamau , lagi pon mak kita da pesan jgn mintak duit org lelaki . tak baik . 
so sbb tu lah kita tamau . 
soryy abang keding , cukup lah kita temankan awak je . :)

so ahad semalam kita pergi Curve pulak, teman dia shopping lagi . 
haish byk duit betol.
 hari semalam pon kita sakai lagi .
 haish ape nak jadi lah dgn awak ni bella . 
tak reti nak cantik2 betol kan . 
haishh :D
pastu dia da beli dia punya , dia paksa kita pilih baju pulak  .
 haish kemana kita pegi , dia ikot je . 
nak taknak kita amek jelah dua helai baju kat sana . 
so setel .
 tada da dia paksa2 . 
hihhi .
 thanks abang keding :)
haa lepas tu bila dua hari keluar, rasa mcm nak keluar lagi je dgn dia .
 hihihi. da start gatal da ni . 



okay lah nak cite tu je . bye :)

No comments:

Post a Comment