Thursday, March 15, 2012

MASA KAMI PERGI GENTING!

ia bertarikh 25 februari 2012 ye ye . HIHI
see , dah lama kan benda ni ?
aku pulak baru nak bercerita . haish .
maap lah senah , saya mcm malas nak update blog sekarang . 
busy ouh .buat appoipment dgn si BANTAL, SI SELIMUT tu ha . HAHAH

so ari ni aku mcm rajin je nak update kan . hihi
tada apa pon sebenarnya .
cuma nak cakap . masa pergi genting ni pon tak plan pon . ingatkan malam tu .
 nak lepak danau dgn cheras je .
tapi bila tgk jalan nk hala ke danau tu , aku da naik muak da ouh .
kalau pejam mata kan comform sampai .
 tp samapi kubur lah kan . bukan sampai DANAU . ahahaha
* eh eh gelak lebih pulak . hihih

then kiteorang pk punya lah pk.ntah sapa yg bg cadangan genting ni kan . semua muka da bercahaya dah.so decide g genting .
tongtong minyak dan kami pon gerak .
dalam kete da gelak2 sume .
aku tak ingt pukul berapa bertolak dan jam berapa sampainya atas sana .
sumpah demi Allah wa ckp lu beb , ini kiranya 1st time tau gua drive kete sampai atas sana .
walaupon hanya satria buruk ja yg tinggal nak tercabot ja tayar2nya.
dgn doa kami semua dan izin Allah .
kami sampai .
semua menjerit2 mcm sampai LONDON .
padahal genting je pon . HAHA
tp syok uh . sahabat sama2 sampai sana :)
no men no die . HAHHA
masa kitaorg sampai , amboi kabusnya tebal benor meh .
sama2 saling menjerit2 dan nak terkencing2 . sbb sejuk sgt .

* nmpk tak kelakarnya kiteorg kat situ ?
apa? tak ? g mampuih lah sama kau . HAHHA

kiteorg g jln2. nk maen pon tada mende kan .
 yelah da pukul 2 pagi , nak maen kejadah apanya kat situ kan. 
so kami pon bergambar2 shj .
so jum tengok ye budak2 :)

*soryyy gmbr tidak diedit . MALAS! :)





























okay ni gmbr nk balik dah . hihih
ada byk lg gmbr , tp gua malas mahu rotate lh . 
okay lah .  da tgkkan ? bagus .
kami terus pulang ke hostel pukul 4 or 5 pagi .
tah lah da lupa lahh .
mklumlah da warga pulujan .
 oppss ! belom .otw okayyyyy :)

hahahah! terimaksih menengok . bye! <3

No comments:

Post a Comment