Saturday, June 2, 2012

THE AWESOME DAY :D 1st JUNE 2012


assalamualaikum :D
hey guys . 
nothing much i want to say just hari ni gua keluar dgn budak2 ni sengal ni ha . 
pergi klcc ja dgn ex classmate.
plan mmg ramai , last2 6 org ja . 
mcm hawau ja.
gua nak marah bnde da mmg jadi kan , kalau gua mara pon tetap ade 6 org jugak kan .  
HAHA
tapi gua ckp mmg best kan.
sumpah byk betol kami bercerita, mengumpat , mengungkit .
mcm2 ouh . HAHA
apa dosa?
tape alang2 da berbakul2 tambah lg sebakul kan . hihihihi

so enjoy my picture .
and soryy sbb ta disusun rapi .


bella . anis . reyn . ekyn . baba . rizal :D
















































after dari klcc kami shoot terus ke setiawangsa terus ke wangsa walk melepak dgn si kenit ni pulak . haish nasib dia baik dia cantik , kalau tak tada maknanyaaa nak lepak tmpt lain pulak . HAHAH






Nadzirah . ekyn . bella .


sooo guys , da abis tgk da ? 
sumpah kami have fun gila.
mulanya ingt plan nak main bowling .
tp bila pk2 balik baik duk minum2 
bole cerita2 .
bowling bole nextime .
 hihihih

eh2 maaf lah gmbr ta seberapa . 
atleast ini mmg bukti aku keluar dgn kawan2.
bukan cakap kosong kosong kosong . :D


dah la gua blah dulu . bye :D
chaw chendollllll . <3

No comments:

Post a Comment