Wednesday, June 13, 2012

BEGE BEGE BEGE :D

okay hari ni gua nak kongsi , nak tanya , nak bgtahu dekat korang something :D

apa ?

taknak tahu ? kau DAH BOLEH PG BERAMBUS DA SEKARANG .

apa ? taknak ? 

PG MAMPOS LAH SAMA KAU . HAHAH

maaf maaf . starting lg da maki2 :D
yelah ramai sgt yg benci dgn beby kan . HAHAktuihh :D

so sekarang semua org bercerita pasal bege bakar kan . 
kat mana2 semua org bercerita pasal bege bakar . 
then bila dorang bising2 pasal bege bakar, takan aku nk diam mcm org bodoh je kan . duk nk dgr je . 
mmg aku ajk kwn2 aku g cari lh kan kat wgsa maju seksyen 2 .
so bila da jmpe . gua pon order lah kan . takan gua nak nganga je tgk abg2 tu masakkan . HAHHA
mereka kate mereka akan beratur panjang2 bila dorang nak order kan tp aku dtg aritu elok je . 
tada kena beratur pon . even aku pg tu kul 8.30mlm kan . bukan 1 pagi . hahah!

so ini lah ye . bege bakar yg mana tak tahu tu kan .
nampak tak ni ? HAHA






jadi disebabkan for the first time  . gua order biasa2 punya jelah kan . mix aym n daging dalam 1 bege . 
harganya agak lah kan mahal + berpatutan :D 
so satu bege tu , kita boleh makan 3 org okay .
kalau tak byk lapisan nya . kalau byk lapisan ikot korg la kan bape ramai bole makan :D
  then rate yg bole gua bg untuk begebakar tu . 5/10 la kot . :D

so cukup pasal bege bakar tu . 
selain bege bakar, gua ada gak dgr pasal bege xxl meh . 
wahh itu lagi gua berselera . sbb . dlm tv kata . sdap bege tu . 
slrrrppp :P
perencah dia bagai , cara dia serves pon menarikkan . 
so hati gua mcm meluap2 je nak try bege tu . haha . 
then mereka kata satu bege tu bole di makan 9 10 org tau . 
gempakkan . haha!
so search punya search kat google ni . 
gua jumpa meh . bege tu . HAHA

 taraaaaaaaaaaa :D









so amacam geng ?
besar gila babi kan ? HAHA
mereka kata selain penang , ade kat shah alam . seksyen 3 . 
tp gua tatau lah betol ke tak kan . 
tu yg nak tanya korang ni.
kalau tahu . share2 lah okay dgn aku ni ha ;D
more information click at 

okay guys . bye!
assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment