Thursday, January 28, 2016

Bachelorette party for DARWINA!

hai assalamualaikum . haha rasanya dah nak setahun dah baru duk nak post cte ni . hihih


maaflah sekarang ni dah busy dgn kerja baru . tu yg busy je memanjang . boyfriend gua pon, gua tak layan . malas nak tgk baca reply text dia . dah byk kali dia merajuk , wa tak layan ja . haha

okay bukan itu yg saya nak cerita . sy nk cerita pasal majlis darwina .
first of all, kami rancang berlima . ( bell , ekin , aini , fifa & kyna )
 plan punya plan . kita rancang kat hotel cikai je .
then on that day , kami pura2 nk p lexis , nak jumpa kawan katanya .wina ikotkan je . last2 terus masuk bilik . itu suprise pertama.

second suprise, kami buat party dlm bilik hotel tu. kemain petang lg fifa bwk wina g beli mknan la ape la . kami yg tggl kt hotel prepared semuaaaa barang . kemain lg nk tiup belon la ape la. lenguh seh , tp takpe dsbbkan darwina . kami okay jee . huhuh
suprise yg sgt berbaloi dan betol2 menjadi . tak sgka idea kami berlima berjalan dgn begitu lancar dan excellent . * okay tepuk untk diri sndiri . kiki

after maghrib, dia dtg ketuk pintuuu masuk2 terus lampu gelap , then terus kami give her supriseeeeee! . hahah
masa tu aku yg mcm seronoknya kalau nk kawen , aku nnti pon nk mcm tu jugak lah . ahha

so bla bla . mcm2 lagi . kami pg ostrich farm la ape la. mcm2 lagi lah . haha
malas nak cte lebih da . so tgk gmbr jela yee . hihih
goodnightttt! muah ciked!


















































































sorry gmbr tunggang terbalik , hih bai


No comments:

Post a Comment