Saturday, October 29, 2011

kawan baik ?

okayh hari nie aku nak cerita pasal kawan baik lah . 
aku tak tahu nak start mcm mana tapi aku bukan jenis yg suka berkawan dgn perempuan or ada kawan perempuan yang ramai daripada lelaki.
aku adalah sebaliknya . 
okayh dekat sini bukan aku nak bangga tp aku nak beritahu je .

SO bila aku da ada kawan perempuan , dia lah tempat aku bercerita dia lah tempat aku menangis . luar dalam pasal aku semua aku akan bercerita.
itu lah yg dinamakan kawan baik kan . ?
so kawan baik perempuan aku tak ramai . around  20 org mcm tu je .
tapi tak semuanya aku bercerita , just 3 4org je :)


okayh aku actly baru nak start nie . hehhe
idk ape salah aku , aku ade sorang kawan baik nie . 
kiteorang start renggang bila dia da masuk UITM .
yalah tempat market kan . aku dgn kawan2 lelaki aku just kolej je meh . 
so dia yg terpandai lah di kalangan kiteorang2 semua ni kowt .
itu pon kowt lah kan . 
kwn aku dapat dekan pon ,  tada lah nak blagak mcm dia nie yg ta dapat dekan kan .
okayh nak kata dia mcm culture shock ?
rasanyaaa tak masuk akal la kan .
mungkin dia pk kami bodoh , tak pandai mcm dia kan . dapat masuk UITM semua .

okayh aku dgn kwn2 aku terimaaaaaa...
okayh bak kata mak aku, maybe sebab dia tak berkereta kowt dia malu .
eh2 lagi lah tak masuk akal kan .
beb , aku bukan jenis yg berkira kan .
 aku kwn kau dari kecik sampai besar tau.
aku tak penah berkira dgn kau .
drpd kita sekolah lagi .
last2, bila da dpt kwn yg pandai2 kawan yg hot2 kau lupakan kitaorang kan . 
buad mcm ta penah kenal kitaorang pulak .
sumpah aku terasa beb.
bila text, ta topup lah , tak perasan ade msg lah , busy jaga adek laahh. 
memang kiteorang yg lain ni tade adek ke ? 
memamg sehari suntuk and kalau cuti sebulan , sebulan tu jugak lah kan kau jaga adek kau . 
mcm tuh ?

memang kawan dgn kitaorang ni mcm hina sgt eh ?
 haihhhh dunia duniaaa .
terserah lah kat awak ye E.A

aku kan even dapat kawan drpd mana sekali pon kalau engkau da mmg  bestfriends forever aku , kau tetap kawan aku sampai bila2.
sebab aku sgt hargai apa itu erti kawan baik :)

so conclusion dia , sebab tu aku lebih suka brkawan dg lelaki  drpd perempuan sebab diaorang tak byk karenah and TAK MAKAN KAWAN SENDIRI.

okayh bye :)




2 comments: