Saturday, October 29, 2011

tak sedap hati .


aku tak tahu kenapa tiba tiba pagi pagi lagi aku da ta sedap hati ouh . 
sumpah aku tak tahu . sampai lah aku start kereta kesayangan aku tuh untuk pg kerja kan .
then sampai tempat kerja , gelak2 dgn budak husna tuh , bila layan lagu ezad tu , sumpah aku tak sedap hati balik .
sampai aku bercerita kot dekat husna tuh . sebab husna asyik menyirap je sebab aku asyik mengeluh tak sedap hati .
last2 husna paksa aku call HH. 
sumpah aku taknak sebenarnyaa sebab takot kan . 
then husna kata " da tuh takan sampai balik nk mengeluh mcm ni je .
so nak taknak aku berani kan . then naseb baik lah HH bg respon yg baikk . 
so aku agak lega bila aku da dgr suara dia . HEHEH

yang paling penting ayat ini " kita pon sayang awak jugak . "

hehe lepas je tuh husna tegor , "amboi senyum sorang2 kan bila da ckp dgn HH . 
aku just mampu snyum jelah kan :) :)


okay lahh .

byebye. :))

No comments:

Post a Comment