Tuesday, November 22, 2011

harimau malaya terbaik!

okay first of all , aku nak bgtahu yg aku memang tak suka bola .
kalau yg ada bace post aku yg tahun lepas kowt rasanya, aku ade cerita pasal bola.
why org ramai nak kejar bola yg 1 tu , kenapa ta bagi ja sorang 1 bola kan . 

so bila malaysia yg bertanding, then bila ada pemain yg aku minat dalam bola tu , baru lah aku nak berjinak2 dgn bola ni . 
HAHAH!

gedik sgt pon ta boleh kn ?
ouh okay2 actualy bukan mcm tu . 
tapi mmg mcm tu lah kan . HAHA!
aku sebenarnya tak tahu nak ckp apa tau . 





yang penting indonesia kalah dengan MALAYSIA time dgn penalti kan ?
kalau salah mintak maaf la ye .
time lawan ni pon aku ta pg tgk pon , just dgr thru bilik ja kan.
budak2 bawah menjerit2 .
 mcm pepeknya di tarik2 .
aku pon tak tahu kenapa perempuan lebih over drpd lelaki .
 HAHAH!

and aku pon ta dapat nk bezakan yg mana 1 sorakan untuk goal or untuk saja2 menjerit kan .
HAIHHH! tak bole ke kalau tgk bola tu senyap2 je . ?
then bila goal baru lah menjerit2 kan . :)

aku yg nak tido ni pon tak senang . and mimi yg tgh tidor pon bole terjaga .
kesiann mimiyyy. <3

so the ending dia . MALAYSIA menang .
tak sia2 aku menjerit2 jugakk .
syukur alhamdulillah . amin~


kepada rakyat2 indon, please..
terima jalah kenyataan kau memang kalah .
tayah nak memberontak bagai okayy.
kau kena ingt rakyat kau kat MALAYSIA sini ramai tau.
dan dekat sini jugaklah dorang cari makan.


FAHAM TAK ?

and KHAIRUL FAHMI , saya sayang awak tau .
HAHAH! see! tetiba pulak si FAHMI ni masukkan .
ntah mcm mana ntah bole minat dia .
maybe sebab skill dia tangkap bola power kot . HEHEH!
 *eleyh bella, minat skill lah ape lah, cuba ngaku ja kau minat dia sebab hensem je . kan senang . 
poodaahhh.

eh2 . HELLOOO ~
buad apa kita nak minat org yg kita ta kenal dia .

baik minat HH , kan HH kan ? <3

haa. mlm tadi after je MALAYSIA menang, kita terus msg dia tau .
kita cakap ;

B: Hh, nanty jd mcm khairul fahmi tau. huhu. Gudnyte.
HH: haha yela. InsyaAllah
B: Haha okay2. eh2 kita syg awak tau.
HH: ok. kita pon syg awak jugak taw.
B: Haha . terimakasih. :) gudnyte. jaga diri elok2 tau. byebye
HH; okay . awak pon taw take care.

see . happy gila babi anjing kowt aku . :)
aku tak kesah nak tggu dia berapa lama pon asalkan dia last2 nnty jd suami aku . 
Aminn~

haa nak tahu sebab apa aku ckp suruh jd mcm khairul fahmi tu ?
sebab dia pon pemain bola sepak jugak . and dia goal keeper meh :)
so da nmpk kan kat situ kan yang aku da lari tajuk dari bola yg atas td tuh kan ?
HAHAHAHAH!


so aku rasa mcm da malu . aku blah dulu lah . bye bye :)


No comments:

Post a Comment