Thursday, November 24, 2011

zahiril adzim da kawen :)












heyyy .
saya tahu awak semua cakap yg bende nie dah lama kan ?
kan ? kan ?
saya tahu awak semua cakap saya ketinggalan zaman bagai kan ? kan ?
eleyh mengaku jelah okayyyyy :)

ye saya memang ketinggalan zaman pon .
so whatt ? HAHAHHA

okay2 suda2 jangan bergadoh okay.


so i would like to say congrates tu ( daim and partnernya. )
semoga berkekalan hingga akhir hayat yaaa .
aminn ~


*so hero juvana dah kawin, tinggal gangster juvana je belom kawen lagi. ( botak )
apa? bila dia nak kawin ? 
okayy. bialah aku yg jwb as his girlfriends okayyy.
hmm kami akan berkahwin bila aku da ready nak membina kebahagiaan dgn artis dan melalui ranjau yg berliku bersamasama. HAHHA!


* aku tahu dalam hati korang mesty korang maki2 aku kan ?
jgn nak tipu lah . aku tahu sgt hati khianat korang tuh . HAHHA
thats why la aku ta ready lagi nak berpacaran sama artis . 
HAHHAHAHAHHAH!


okay stop disini . bhai :)

No comments:

Post a Comment