Sunday, November 27, 2011

lelaki tolong jgn berambut panjang :)

LELAKIII Ohh  LELAKI
baca lah sini kita nak cakap nie.

taknak baca banyak, baca sikit pon jadilah kan :)
ye ye ?

kita nak cakap ni , awak kaum2 lelaki nie jgnlah bela rambut panjang .
itu tidak macho okayy, itu HANCUR . kuikui

* sial kau bella , suka hati aku lah nak rambut panjang ke tada rambut ke ape ke kan .
yg kau nak bising2 dlm blog kau ni apesal ?
aku tak kacau hidup kau pon kan ? BANGANG! &#*$#&!&@*

Bella: wow wow! relax brader, relax.
lu sentap cepat ni kenapa? tak rock la lu brader.
senyum and relax okayyy.
i just bg suggestion ja.. tamau lah sentap betol kan .
HAYYOOOOO AYOYOYoo ..


ini lah manusia , baru tegor sikit nak mengamuk tahap gaban .
take positive dah la..
DASAR BAHALOL!

* ehem ehem . kau ckp aku bahalol ye ?

Bella : eh2 tak tak . bukan kau . org laen okayy . hikhikhik :)

okay berbalik pada tajuk awal td kan . :)
please lah lelaki jangan lah ye.
kalau nk style emo2 tu tape lg tau .
yg aku mksudkan , mcm ni .


haa. see . elok sgt ke kalau muka mcm ni ? tak kan ?


haa kalau mcm ni pon ? 
macho sgt ke mcm tu ?


haa yg kes ni pulakk, awak da tahu rambut awak mcm ala2 kesat gitu .
 jgn la bela panjang2.
itu tidak manis okayy.


kalau mcm ni tape jugak.
ada rupanyaa kan ?
hensem sgt awak ni JOHNNY DEEP.


brad pitt ni pon ta berapa menarik sgt kan bila dia berambut panjang .
tak semua orang sesuai bila dia berambut panjang .

kalau nak jugak , baek hang buad terus mcm pakcik ni jaa :)
baru gempak gila babi siakk :)



HAHHAHAHAH!
ini cool kan ?
kalau korang buad , sumpah aku salute gilaaa :)
HAHAH!
*oppss soryy beria beria pulak aku gelakkan :)

so pada abang2 ganteng semua ya ya.
kan MANISHENSEMKACAKMACHOGILABABI kalau awak buad rambut mcm ni .





see, macho sgt kan ?
aww aww OMG!

mereka mereka ni buad saya nk merangkak rangkak ouh kecairan . 
HAHAH!

okayyy saya da puas mengarot . saya chaw dulu . byebye


2 comments: