Friday, March 23, 2012

awak , saya mimpi awak untuk kedua kalinyaaa :)

awak , kita tak tahu mcm mana kita bole mimpi kat awak .
kawan kita kata " mungkin kau selalu ingat dia sebab tu kau mimpi dia.
kita " hmm ye tak ye jugakkan. :)

dalam mimi kita tadi , kita dapat text msg dari awak HH .
awak cakap " kalau orang lain awak bole tunggu, bole tak awak tunggu kita. 
kita dalam perjalanan nak gerak g kl ni. nanti orang sampai sana. "
ha mcm ni la yg dalam mimpi tu.
kita ada balas text awak tu dalam mimpi , tapi kita lupa lah .
 kita sempat ingat yg awak anta je .
 :)

okay mimpi mainan tido .
tapi kadang2 mimpi ada maksud disebaliknyaa.
hmm apa maksud mimpi kita ni ?
adakah dia bermaksud sebaliknya ?
maksud kita seperti kalau dalam mimpi tu dia suruh kita tunggu dia , bila sebaliknya ea bermaksud jgn tunggu dia da.
adakah sebegitu maksudnyaa?
dan kalau dalam mimpi tu dia kata nanti dia sampai sini , bila sebaliknya ea bermaksud selamanya dia takan sampai sini .
adakah begitu maksudnyaa ?
adakah mimpi itu bermaksud perkara benar dan ea bukan mainan tidor dan ia bukan mimpi yg saja2 ?

haa adakah awak sedang rindukan saya ?

adakah begitu ?

adakah ea petunjuk awak nak tinggalkan saya ?

adakah ?

adakah ?

adakah itu tandanya awak ta perlukan saya ?

ADAKAH?

wahhhhhh banyaknyaa adakah sayaaaaaaaaaa...!!


hmm . Hanya Allah sahaja yang tahu  kebenaran di sebalik mimpi itu. 
kita hanya bole menunggu menunggu dan terus menunggu.

awak HH . 
tgk , kita terlalu rindu kan awak , sampai terbawak2 awak dalam mimpi saya .
adakah awak kat sana juga mimpi kan saya ?
HAHA sudah semestinya lah tidak kan ? :')

hmm . kita tak tahu nak cakap apa lagi . 
kita hanya mampu mengeluh ja .
okay lah . 
dah abis . bye :)




No comments:

Post a Comment