Wednesday, March 21, 2012

saya kecil sampai besar sedikit :)

tolongg jgn benci saya sbb saya dari kecik mmg da COMEL.
tolonglahh jangan . hihih
terimakasih Ya Allah kerana menyempurnakan wajah saya . :)
so ini lah saya masa kecil2 dulu ye . comel je tak comot mcm anda semuaaa . :)



Masa saya beby-beby lagi
bantal busuk saya masih ada tau sampai sekarang .


see!








mak saya .
sampai sekarang dia masih cantik .



* see! 
comel sgt kan saya ? :)
boleh tak sekarang nak pakai mcm gmbr kat atas ni ?

















ayah saya . 
sampai sekarang dia masih hensem lagi . hihi


*mmg dari kecil , leher kita da lipat2 laahhh :)






Ha nampak tak bibir saya merah ?
gmbr ini first time tau pakai GINCU.
tu yg cover bibir tu takot lipstik hilang . 
hihih



saya bersama adik kesayangan :)



dulu muat ja kalau berdua duduk di kerusi yg sama .
sekarang , kalau tak pecah kerusi , tak sah . HAHA


so ini masa saya tadika . 
*tadika ISLAM okay .
PAS punyaa . HAHAH



ni muka time darjah 3 rsanya .
dekat GENTING HIGHLANDS :) 
ntah ape2 ntah mukanyaa . HIHIHI

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jadi ini sahaja ye untuk hari ni .
sebab hanya gmbr2 ini je yg che jumpa . kuikuikui
semoga kita bertemu di waktu ,waktu dan waktu yg sama pada hari lain ye .
byebye 

ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment