Thursday, June 21, 2012

dia sahaja yg boleh tenangkan hidup saya :D

 waahhh entry nya bukan main lg . 
romantik gilaaaa siot . HAHA
tada lah guys gua nak cerita pasal kucing ja .

 KUCING ?

ya lah kucing la bahalol takan anjing yg haram tu pulak . hadoi . 
haha! 
maaf teremosional pulak . :D


kenapa mesti kucing ? 

hmm ntah lah . nk kata kita suka kucing . tak lah sgt kan . 
kalau bole bila dia lalu kat kaki , nk ditendang2 oleh aku , sbb ekor dia geli sgt . 
tp bila melihat telatah mereka si cik2 kucing semuanyaaa . 
COMEL der . :D
*jgn ingt muka ganas tada perasaan okay . 

bila hati gundah gulana, tak tenteram semua . 
gua mesti lihat ciptaan ALLAH. sumpah tenang gila . 
mcm nak menangis pon ada . 
kadang2 bila dah menangis , bole tersenyum ouh . 
melihat telatah si encik2 dan puan2 si kucing .

apa ? tak caya ? gua boleh buktikan lah wehh. :D


tadaaaaaaaaa. 



































HAHA .
kelakar kan muka mereka . mcm nak mintak tamparan hebat je .
HAHA.
 sumpah bole hilang stress kan kan kan ?

apa?

tak ?

wehh kau dah bole g korek kubur kau da skang .
pg timbus dalam sana . haish ! . hahah
maaf sekali lg ye ye yeeeeeeeeee . :D

dah la stress dah hilang bole tido da sekarang . bye !
assalamualaikum .  :P




No comments:

Post a Comment