Tuesday, June 26, 2012

mcm waktu kecik2 dulu je :D

hye lama saya tak mencarot di ruangan saya ini . rindu tak ?
rindu bnyk ke sikit ? banyak ?
ahh kau . dusta itu semua . ciss bedebah kau semuaaaaa. hahaha

maaf maaf :D
nothing pon aku nak update just aku nak cerita sikit .
ingt tak dulu masa sekolah and kecik2 cikgu mesti suruh kita buat biodata kan ? so selama dah berapa tahun berlalu kan . gua buat biodata sekali lagi .

lecturer baru kita suruh buat meh . hihih . sweet kan cara dia ? hihih
eh2 tak gatai aih . che senyum2 ja pon . jgn risau my secret admire semuaaa. HAHHA
 puihh kan ? haha

okay2 sambung pasal td .
dia suruh gua buat biodata meh . then ini lah hasilnya .



ha gempak gila tak biodata gua ? haha!
yg bear tu gua cipta sndiri tau . ahah
itu cover depan , then dalamnya seperti diatas ni :D

okay lah itu ja pon nak tunjuk kan . byeeeeeeee :D :D

No comments:

Post a Comment