Thursday, August 9, 2012

NO CAPTION BUT YOU SHOULD READ :D

assalamualaikum . 
salam sejahteraaaaaa. 
fuhhh . fuuhh . 
berhabuk sgt dah blog aku ni ha . 
ha tgk ni ,. bersawang . berbangkai . berlopak ber apa lagi korang nak . semua ada.
HAHA
okay okay da bersih da. 

haa hello everybody . 
whassap yow . bella in the house bebeh . 
hihi
ada sihat ka adik manis ? abang masam jugak ada sihat ka ?
puasa ka tarak ha semuaa ?
haa tak puasa la tuh . 
tolong lah jgn tipu . tgk muka pon gua tahu . okay . 

 SELAMAT BERPUASA okay . lambat sikit wish . 
takpe kan ?  :D

so apa cerita ? maaflah ye lama tak mengupdate .
kita busy lah .
mcm2 yg kita buat .
kita tak pergi kelas.
kita overslept.
kita ada test .
kita ada ronggeng2.
kita ada gaduh dgn lecturer .
kita ada buat lecturer mengamuk . 
mcm2 ouh kerja kita . tu yg sampai takda masa nak update tu .
tahu2 dah nak RAYA da ouh . nextweek . 19 OGOS.
aduh bestnyaaa raya . 
alhamdulillah . umur aku 20 tahun ni . aku masih lagi boleh menyambut hari raya dgn mak abah adik atok chom dan family2 lain 
syukur alhamdulillah . 
terimakasih ALLAH kerana bg aku hamba-Mu ini untuk meraikan raya yg hanya setahun sekali shj .

so nak ckp lebih2 tak bole .
yang penting gua da shopping raya okayy . 
hihih 
awak dah ?
okay lah bye . _maaf ayt mcm haram sikit :D


No comments:

Post a Comment