Sunday, November 11, 2012

saya nak cantik mcm diaa! bole?

hey semuaaa .

wahh gelabahkan tajuk entry aku . hihih

*bella, mcm mana nak slim kalau tiap2 hari kau mkn nasi ?

hello , nasi kena mkn okay untuk hiduppp .

*memey lah kena makan tp takda lah mkn mcm kau untuk setahun , mkn tu sikit2 cukuplah sekadar untuk berlapik . ape lah kau ni

elehh biarlahh , nak mkn byk mana pon . da mak aku masak , aku kena lah mkn . nnti tak mkn mak kita nangis mcm mana ? kan berdosa namanya tu kan :D . hihihi

*eleyh kau alasan je tu , kalau mcm tu mcm mana ja nak kurus meh ? kau membulat jelah sampai bila2 eh ?

hmm ye tak ye jugakk . ish kau ni saja jekannn .

*aku just nk ingtkan kau jeee . kau gak yg nak cantik . mcm zaman sekolah2 dulu kan . :D

hmm =,=

hye da abis baca drama ? 
hihih itu lah antara saya dan roh saya . hihih
saling mengutuk . tak baik betol kan . :D

yaa mcm tajuk diatas , saya mahu cantik mcm dia! hihi

hmm tapi kan . bila saya da kurus nanti , saya takot saya lupa diri je ouh . acane ?
penatlah pikir :D
saya takot saya punya tahap berlagak bongkak takbur semua tinggi meh , sedangkan time gemuk mcm ni pon tahap takbur bahalol semua tu tinggi je kan .
ni lagi kalau da kurus, da cantik bagai kan .
 *eh eh cantik ke ? puih . haha
tapi saya nak jugak kurus mcm ni . 




ahhh awesome kan  . haishhh :D 
agaknyaa kena langgar dgn lori dulu baru dapat body shape cmni . haha
see. sedap mata memandang . 
pakai baju ape2 pon okay kan :D

okaylah dah habis mengarot . byee :D


No comments:

Post a Comment