Sunday, November 11, 2012

Thanks Allah !

hye nama saya Norfatin Nabila bt Mohd Razalan. 
anak kepada Encik Mohd Razalan dan Puan Zainab .
dan kakak kepada cik Muhammad Faizzuddin.
Sudah tamat pelajaran dalam Diploma Pengurusan Pejabat and Teknologi di Kolej Unikop dlm usahasama Universiti Teknologi Mara (UITM).
yeay! Alhamdulillah atas pemberiaan ALLAH kepada saya . 
saya bersyukur sgt2.
Terima Kasih YaAllah atas pemberian itu . saya hargai sgt2 . 
ALLAH MAHA BESAR!
dan
ALLAH MAHA SEGALA-GALANYA!
ALLAH TUHAN SAYA NABI MUHAMMAD NABI SAYA!

walaupun pointer saya tak sehebat kawan2 saya yang lain , tapi saya bersyukur sgt2 sbb dapat lepas dan tidak repeat ape2 paper . 
Hanya ALLAh shj tahu betapa gembiranya saya .
Alhamdulillah, walaupun byk dugaan yg sy harungi , sakit time exam hari tu , masalah jiwa hati dan perasaan yg saya lalui ketika sedang menghadapi exam , saya dapat lepas exam saya dgn berjayanya . 
Terima Kasih Ya ALLAH , tanpa-MU saya takkan berjaya sampai ke hari ni .





No comments:

Post a Comment