Monday, April 8, 2013

kerja kerja . :D

hye . next post pasal kerja pulak . hihi
ni yg malas start nak update ni kan .
nanti cerita tak menarik pon aku update jugak . HAHA
nanti kesian awak semuaa BOOOOSAANNN dgn saya :D

berbalik pada tajuk dia atas . akhir bulan 12, bermulalah kehidupan saya sebagai pembantu di kedai mainan .
wuuu .. ES TOYS
walaupon umur da 20 , start je kerja situ, aku terus jadi umur 10 tahun . cute tak cute gak la kan aku kan . hihi
lepas tu terus aku jadi pencinta budak kecik . HAHA
"pencinta budak kecik " katanya kau . tetapi bila budak kecik yg ada abang yg hensem lah kan . hihihhihi
okay sgt kelakar . HAHA tp mcm tak kelakar pon ada kan . :D

okay sambung balik,
daripada aku tak kenal watak2 One Piece, terus aku kenal . huhu
daripada tak pernah pasang robot, aku dah reti tau sekarang .
daripada aku tak pernah kawan dgn mak nyah, aku dah jd kwn baik tau dgn mereka, mereka awesome gila ouh . sgt baik daripada makhluk2 yg sempurna kehidupannya ni kan :D
daripada aku.. hmm ape lagi eh . hmm dah lupalah .
okay lah 3 tadi tu jelah kan . hee

tapi seriously gua ckp lu beb, gua hari2 cuci mata oh .
hari2 kedai gua didatangi dgn abang2 yg kachak lagi bergaya , lagi hensem dan sempurna. Indahnya ciptaan Allah. hihih
tapi yg gua tak boleh blah baru lah EX EX couple datang jalan2 kat situ singgah2 kedai la ape lah .
menyampah meluat ouh aku .
So kat sini ada koleksi2 gmbr dari kami . hihihi
nama dia ain shamsudin. SPM candidates . saya sayang dia . :D
































nampak tak kami gila . dan aku pon da mcm budak 10 tahun kan . HAHA
okay lah tu je nak cite pon .
sbb 1 March aku dah start kerja tempat lain . 
hihi
haaa pasal kerja lai tuh . kat next post okayy . muahmuah :D





No comments:

Post a Comment