Sunday, April 14, 2013

hye stalker . :D

hello stalker aka fucker .
 oppss.
im happy with you .
thanks make my life great. HAHA

cukup2 lah kaitkan nama aku dgn si fauzan tu ha .
menyampah aku dgr .
bila mereka ada masalah je , semua nak kaitkan nama aku .
perangai kalau ta mcm babi sgt boleh je ken ken ken ?

aku tahu aku HOT, so takyah lah nak naik kan HOT aku lg kan .
aku penat oh .
tibe2 dapat msg maki2 . dgn tak bg salamnya pon kan.

ape semua ni ?


aku dah tak kacau hidup dia . yg korang sebok kacau hidup aku apesal ?

kau mmg pakat dgn semua budak UITM shah alam untuk stalk aku ye ?
then kau dapat tak jwpn ape2 dr budak suruhan kau tu psl aku ?
tak jugakkan ? so nampak tak kat situ yg aku budak baik ?
kawan2 adik beradik kau tu ha yg suka buat cerita yg bukan2.
better u trust me drpd kau trust org lain . even adik beradik kau sendiri pon.

aku dah ada life sendiri . takkan aku nak kacau life org lain pulakkan .
benda dah belajar tinggi2, takkan benda yg kecik ni pon tak boleh nak fikir kan .
yg mana buruk yg mana baik .
come on girls , come on boy .
wake up .

DONT BE NOOB . :D

assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment