Monday, April 15, 2013

Wishing before countdown . :D

huu . mcm tak percaya gua bakal 21st years old okay .
 nampak sgt . 
gua dah tua .
Sumpah mcm tak percaya masa sgt cepat berlaku.
rasa mcm nak undur balik je masa2 yg sgt cepat berjalan ni ha . 
well even bakal 21st, perangai cara pertuturan , dont worry bebeh , i will and still the same person.
gonna be rude, gonna laughing louder louder n louder, will stole friend's boyfriend. 
so watch out okay . kahkahkah.

just kidding bebeh . i da tua okay .
 so takkan buat dah semua2 itu . 
but kalau keanak2kan itu mmg wajib okay .
 adik manjew gituwww . hahaktuihh :D

just my wish , 21st years old ni , my life become great, happier with beloved.
tak kisah lah sapa2 pon kan , asalkan yg tersayang .<3

and, kalau bole this year i wiill get memory yg takan aku dapat lupakan sampai bila2.
huu . sgt berat wishing aku ni kan .
kau ingt kau ank raja ke bella . HAHA
satu je dalam kepala aku sekarang , aku nk sgt2 org yg aku syg dari zaman aku sekolah , will remember my birthday .
if he dont remember, itsokay . aku tahu , aku bukan sapa2 pada dia .  
so stop , ini bukan masa untuk bersedih2.

nak happy2. i have EY right now okay . 
if dia jugak tak ingat , dia mmg nak mampos rasanya . 
oppss . #joke beby . kahkahkah .

gudnight , iloveyou . bye 

No comments:

Post a Comment